torsdag 4 februari 2010

Vet inte...

Nu är jag splittrad... Jag hade bestämt mig för vad jag skulle göra med alla erbjudanden på jobbet. Jag var helt säker på att det skulle bli det bästa för mig. Jag var helt HUNDRA på att det skulle bli toppen.

Jag ville med andra ord köra halva tiden till en avdelning och andra halvan till en andra. Men de menar på att det kan bli lite för mycket drag och slit om mig då, konflikter hit och dit... som om jag inte är van med det... så nu går det en runda till - fler samtal - fler involverde - och mer att tänka på... Det här är som att välja en person över en annan... jag gillar dem allihopa! Hur ska jag kunna välja den ena från den andra när det kommer till person??? Visst, jag skulle kunna tänka på bara arbetsuppgifterna och vad jag helst vill göra, men i slutändan så handlar det om att trivas med personerna du har att göra med ändå!

Jag vet iallafall inte vad jag ska göra... än

Imorgon har jag tagit ledigt. I need some time...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar