onsdag 3 februari 2010

Snöar

Jo, nu är det snöstorm igen... med andra ord så var det lite snö på bilen i morse och som vanligt översaltat på vägarna. Allt detta salt kan inte vara bra! Snart snöar det nog salt tror jag...

Körde dans igår och avslutade som vanligt min tisdagskväll med ett styrkepass, man är dock inte så vidare stark efter dansen. Men lite blir det ju iallafall. Jag lyder stränga order om att stretcha bröstmusklerna.. och det fortsätter jag med. Många veckor tänker jag att jag ska stanna kvar efter dansen för att komma på mera steg, men det går aldrig. När man är klar med kvällens kurser så har man inte så mycket ork kvar att hitta på en massa nytt... jag borde ju ha lärt mig det nu kan man ju tycka... så planera in det är ju ganska meningslöst. Men det ser ut som att jag för alltid kommer att vara lite osmart när det kommer till mig själv...

I helgen ser det ut som vi tar en minisemester till lite berg för snowboardåkning. Passar fin-fint! Det blir ju dock mindre gjort på klänningarna. Men kanske kan klämma in det på något sätt... Vill ju så gärna få dem färdiga så jag kan se hur det hela går.

Snön som jag pratade om när jag började skriva detta inlägg är för övrigt borta nu... tackar saltet för det. 

2 kommentarer:

  1. Snöar!!!??? SNÖAR!!!??? Här hemma kan vi snacka snö! Har aldrig, o då menar jag ALDRIG sett så mycket snö här hemma som nu. Drivor högre än bilen, när Kalle går på gången till huset där du gjorde årets praktvurpa syns han inte ens från sidan.... Vårat hus syns inte, det är bara en enda stor snöhög.... puss, saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Önskar det kunde vara så här, men då skulle väl världen stanna istället... för snö förstår dom sig inte på.

    SvaraRadera